МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ТЕОРІЇ ІГОР В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

  • С. В. Гадецька
  • Л. Д. Філатова
Ключові слова: методична особливість викладання; математична підготовка; теорія ігор; теоретико-ігрова модель, фундаменталізація математичної підготовки

Анотація

Проведено дослідження проблеми викладання теорії ігор як основи теоретичних моделей сучасноїекономічної науки. Через методичні особливості такого викладання показано необхідність фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. Зроблено наголос нанеобхідності наскрізності та спадкоємності математичної освіти для посилення праксеологічногорівня якості економічної освіти

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.
Опубліковано
2018-02-08
Як цитувати
Гадецька С.В. Методичні особливості викладання теорії ігор в контексті підвищення праксеологічного рівня якості економічної освіти / С.В. Гадецька, Л.Д. Філатова // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2018. – Т. 1 (47). – С. 185-188. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2018.1.185.