АНАЛІЗ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ВІДВІДУВАЧА ВЕБ-САЙТУ

  • Д. В. Гриньов
  • Д. С. Бойко
  • М. А. Голуб
Ключові слова: електронна комерція, моделі поведінки, соціальна мережа, банк, маркетинг

Анотація

В статті розглянуті основні підходи процесу прогнозування поведінки відвідувача веб-сайту. Наведені прикладиіснуючих методів та методик прогнозування, надані висновки щодо необхідності аналізу існуючих та побудови новихмоделей поведінки, а також складання прогнозів за допомогою цих моделей у процесі ведення бізнесу. Також надан методи використання соціальних мереж для збільшення числа клієнтів фінансових установ, підвищення задоволеностіпродуктами банку та зростання їх конкурентоспроможності. Визначається підхід до стратегії використання соціальних медіа в банківській сфері.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.
Опубліковано
2018-02-08
Як цитувати
Гриньов Д.В. Аналіз прогнозування поведінки відвідувача веб-сайту / Д.В. Гриньов, Д.С. Бойко, М.А. Голуб // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2018. – Т. 1 (47). – С. 99-104. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2018.1.099.