АНАЛІЗ КОНСТРУКЦІЙ РЕСОРНИХ ПІДВІШУВАНЬ РЕЙКОВОГО МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОРУХОМОГО СКЛАДУ

  • N. Lukashova
  • T. Pavlenko
  • B. Liubarskyi
  • O. Petrenko
Ключові слова: міський рейковий електрорухомий склад, трамвай, метровагон, ресорне підвішування, гаситель коливань, візок, пневмопідвішування, центральне підвішування трамвая

Анотація

Об’єкт, що розглядається у статті – ресорне підвішування міського рейкового електрорухомого складу. Мета статті: провести аналіз сучасного стану конструкцій ресорних підвішувань рейкового міського електрорухомого складу та виявити перспективні напрямки для їх вдосконалення. Результати. В статті розглянуто сучасні технічні рішення, які використовуються у ресорному підвішування трамвайних вагонів: візок трамвайного вагона Т-3, Чехословаччина; візок трамвайного вагона «Спектр» виробництва ВАТ «Уралтрансмаш», Росія; візок низкопольного трамвайного вагона Flexx Urban 1000 фірми Bombardier, Канада. Проведено аналіз конструкцій ресорних підвішувань трамвайних та метро вагонів міського електрорухомого складу. Висновки. Визначено, що у візках трамвайних та метро вагонів, частіше для гасіння коливань застосовуються фрикційні гасителі коливань, що встановлюються у центральному підвішуванні; в останніх сучасних конструкціях, як на трамвайних вагонах так і на вагонах метро для гасіння коливань стали використовувати пневматичне регульоване підвішування, яке встановлюється замість фрикційного демпфера у другій ступені ресорного підвішування. Перспективними системами для гасіння коливань, які можливо встановити на МРЕРС, можуть бути електромеханічні амортизатори, що поширені в останній час на автомобільному транспорті.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. Бачурин Н. С. Ходовые части трамвайных вагонов : справочник / Н. С. Бачурин, А. А. Красниченко, Д. Ю. Шавырин. – Екатеринбург : УрГУПС, 2011. –40 с.
2. Иванов М.Д. Трамвайные вагоны Т-3 / М.Д. Иванов, А.А. Пономарев, Б.К. Иеропольский. – М.: Транспорт, 1977. – 240 с.
3. Ph. Hérissé. Трамвайные вагоны Combino / Ph. Hérissé // Vie Rail. – 2000. – № 2761.
4. Кулаков Б. М. Ремонт трамвайных вагонов / Б. М. Кулаков, М. Я. Резник – М. : Транспорт, 1980. – 463 с.
5. Bombardier Wins Contract for 24 Low-floor Flexity Classic Trams in Kra- kov [Electronic resource]. –Transportation: [site]. URL: http:// www.bombardier.com.
6. Tram and light rail transits [Electronic resource]. – Rail solution : [site]. URL: http://www.siemens.com.
7. Візок мод. 68-7054 для вагонів метрополитену [Electronic resource]. URL: http://www.kvsz.com.
8. Йе Вин Хан. Обоснование параметров пневморессоры рессорного подвешивания для вагона метрополитена города Янгон республики Мьянма. – Дисc. … канд. техн. наук по спец.05.22.07 – подвижной состав железных дорог, тяга поездов и электрификация. – М., 2014. – 132 с.
Опубліковано
2018-10-30
Як цитувати
Lukashova N. Аналіз конструкцій ресорних підвішувань рейкового міського електрорухомого складу / N. Lukashova, T. Pavlenko, B. Liubarskyi, O. Petrenko // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2018. – Т. 5 (51). – С. 65-68. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2018.5.065.
Розділ
Оптимізація транспортних систем