КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ШВИДКІСНОГО РУХОМОГО СКЛАДУ НА ОСНОВІ ПЕРСПЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ

Р.Ш. Нуриев

Анотація


В роботі розглянуті питання створення рухомого складу на базі електропоїзди ЕКр1 «Тарпан»: запропоновано новий двигун і його система управління, проведений розрахунок за нахилом кузова в кривих ділянках колії, а також розглянуто застосування накопичувачів енергії для даного електропоїзда.

Ключові слова


електропоїзд; електрорухомий склад; тяговий привід; синхронний тяговий двигун; система нахилу кузова; накопичувач енергії

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Раків В. А. Автономні вагони і потяги // Локо-мотиви вітчизняних залізниць 1845 — 1955. — 2-е вид., перераб. і доп. — М.: Транспорт, 1995. — С. 485 — 492.

Любарский Б. Г. Теоретичні основи для вибору та оцінки перспективних систем електромеханічного перетворення енергії електрорухомого складу. – Дисер-тація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.09. - «Електротранспорт». НТУ «ХПІ». Харків, - 2014. 368с.

Любарский Б.Г. Оптимизация режимов работы тягового привода на основе синхронного двигателя с возбуждением от постоянных магнитов /Б.Г. Любарский // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транс-порті – Харків: УкрДАЗТ.– 2014. – № 2(105)– С. 21–24

Lyubarskiy B.G., Selezionare il tipo di convertitore di energia di trazione elettrica per i treni elettrici interregionali./ Italian Science Review. 2014; 3(12). pp. 273-276.

Любарский Б.Г. Определение эффективности тягового привода электропоездов / В.И. Омельяненко, Б.Г. Любарский, С.Ю. Червяков // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». – 2013. – № 32– С. 67–75.

Проектирование тяговых электрических машин Под. Ред. М.Д. Находкина – М.: Энергия, 1976г. – 624с.

Лебедев Е.Д. и др. Управление синхронными эле-ктроприводами постоянного тока. — М.: Энергия, 1970.-200 с.

ГОСТ 12.2.056-81. ССБТ. Электровозы и тепло-возы колеи 1520 мм. Требования безопасности -Введ. 01.01.82.

ГОСТ 12.1.003-83. ССБТ. Шум. Общие требова-ния безопасности.-Введ. 01.07.84.

ГОСТ 12.2.003-79. ССБТ. Оборудование прои-зводственное, общие требования безопасности.- Введ. 01.01.80.

Zolotas A. C. New control strategies for tilting trains / A.C. Zolotas, R.M. Goodall, G.D. Halikias // Supplement to Vehicle System Dynamics, 2002 .– Vol. 37.– P. 171–182.

Конструкция, расчет и проектирование локо-мотивов: учебник для студентов втузов, обучающихся по специальности «Локомотивостроение» / А.А.Камаев, Н.Г.Апанович, В.А.Камаев и др.; Под ред. А.А.Камаева.– М.: Машиностроение, 1981.– 351 с.

Huber B.H. The bogie-based tilt option - simplicity and flexibility / B.H.Huber // Proc Instn Mech Engrs, 1998. – Vol 212 Part F.– P. 19 – 32.

Wang X.M. Study of measurement system of tilting train-based on math platform / X.M.Wang, W.B.Ni, F.Li, J.H.Lin // [Spencer B.F.Jr and etc.] World forum on smart materials and smart structures technology.– Taylor & Francis Group.– London, 2008.– P. 268.

Goodall R.M. Active Railway Suspensions: Implementation Status and Technological Trends / R.M.Goodall // Vehicle System Dynamics.– 1997.– Vol. 28, P. 87–117.

Boocock D. Development of the Prototype Advanced Passenger Train / D.Boocock, B.L.King // Proc IMechE.– 1982.– Vol. 196.– P. 35–46.

Zolotas A.C. A Comparison of Tilt Control Approaches for High Speed Railway Vehicles / A.C.Zolotas, R.M.Goodall, G.D. Halikiast // Proc ICSE 2000, Coventry, UK.– 2000.– September.– Vol. 2.– P.632–636.

Kamoshita S. A control method for hybrid tilting system using tilting beams and air spring inclination / S.Kamoshita, K.Sasaki, H.Kakinuma etc.// QR of RTRI, 2007.– Feb.– Vol. 48, No1.

Якунин Д.И. Электромеханический привод сис-темы наклона кузова / Д.И. Якунин, Е.С. Редченко, Б.Х. Ерицян // Тезисы докладов 70-й Международной научно-практической конференции «Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта». – Днепропе-тровск, 2010. – С. 106.

Любарский Б.Г. Упрощенная математическая модель магнитного поля двигателя с поперечным полем / Б.Г. Любарский, Е.С. Рябов, Т.В. Глебова, М.Л. Глебова // Світлотехніка та електроенергетика: міжнар. наук.-техн. журн.– Харк. нац. акад. міськ. госп-ва.– Харьков, 2008.– № 2.– С. 72–78.

Любарский Б.Г. Имитационная модель тягового вентильно-индукторного электоропривода / Б.Г. Люба-рский Е.С. Рябов, Л.В. Оверьянова, В.Л. Емельянов.– Еле-ктротехніка і електромеханіка.– Харьков, 2009.– № 5.– С. 67–72.

Маслиев В.Г. Проблемы скоростного движения поездов в Украине / В.Г. Маслиев, Д.И. Якунин // Между-нар. информ. научн.-техн. журнал «Вагонный парк».– Харьков: изд-во «Подвижной состав».– 2007.– №1.– С. 11-13.

Huber B.H. The bogie-based tilt option - simplicity and flexibility / B.H.Huber // Proc Instn Mech Engrs, 1998. – Vol 212 Part F.– P. 19 – 32.

Оверьянова Л. В. Накопители энергии – перспе-ктивная технология для железных дорог / В.И. Омельяне-нко, В.Е. Бондаренко, Г.В. Омельяненко, Л.В. Оверьянова // Міжнародний інформаційний науково-технічний журнал «Локомотив-інформ». – Харків: Техностандарт.– 2011. – №4. – С.4–9.

Клименко Е. Ю. Сверхпроводящий накопитель энергии для тяговой сети железных дорог / Е. Ю. Климен-ко, В. И. Омельяненко, Г. В. Омельяненко // Залізничний транспорт України. – 2009. – № 2/1. – С. 40–45.

Sameshima H.. On-board Characteristics of Rechargeable Lithium Ion Batteries for Improving Energy Regenerative Efficiency / Hiroshi Sameshima, Masamichi Ogasa, Takamitsu Yamomoto // QR of RTRI. − 2004. − Vol. 45, No. 2. − P. 45−52.

Аннин В. Рекуперация электроэнергии – основное направление энергоснабжения //Локомотив. – 2013. − №7. – С. 6−9.

Simon J. Der elektrische Zug einer Serie 425 für die regionalen Beförderungen / J. Simon // Deine Bahn. – 2002. – №8. – P. 494–499.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


##submission.copyrightStatement##