Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктів

  • B. Kusniak Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
  • L. Tytarenko Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
  • V. Dobrianska Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Ключові слова: маркетинг інновацій, м’ясопереробне підприємство, товарна політика, концепція товару

Анотація

Визначено напрям адаптації підприємств м’ясопереробної промисловості до ринкового середовища  як формування і реалізація раціональної товарної інноваційної політики. Досліджено маркетинг інновацій підприємства, практичне застосування теоретичних знань. Запропоновано  на основі аналізу регіонального ринку м’ясопродуктів розширити асортимент ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» перспективним товаром, що може зайняти свою частку ринку, – «Шинка з білими грибами».  Розглянуто дві можливих концепції цього товару. Здійснено комплексне інтегральне оцінювання конкурентоспроможності двох варіантів товару, що  показало переваги їх позиціонування у сегменті «м’ясні  делікатеси». Доведено необхідність розроблення й аналізу декількох концепцій товару та  його позиціонування у різних сегментах ринку.

Дані про авторів

B. Kusniak, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

доктор економічних наук, професор

L. Tytarenko, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат економічних наук,  доцент.

V. Dobrianska, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат економічних наук,  доцент

Посилання

1. Baza marketynhovoi informatsii. Analiz rynku miasoproduktiv v Ukraini. [The basis of marketing information. Market analysis of meatproducts in Ukraine]: www.marketing.net.ua
2. Dainovskyi Yu.A.(2008), Tovarna innovaciina polityka: pidruch. dlia stud. [Product innovation policy] Novyi svit, Lviv, Ukraine.
3. Honcharova N.P. (2008), Marketynh innovatsiinoho protsesu: navch. рos. [Marketing innovation process], Vira-R, , Kyiv, Ukraine.
4. Harald J. Van Heerde, Carl F. Mela, Puneet Manchanda (2004) The Dynamic Effect of Innovation on Market Structure. Journal of Marketing Research: May 2004, Vol. 41, No. 2, pp. 166-183. https://doi.org/10.1509/jmkr.41.2.166.28669
5. Jaider Vega-Jurado, David Juliao-Esparragoza, Carlos D. Paternina-Arboleda, Milena C. Velez , (2015) "Integrating Technology, Management and Marketing Innovation through Open Innovation Models", Journal of Technology Management & Innovation vol.10 no.4 Santiago dic. 2015, http://dx.doi.org/10.4067/S0718-27242015000400009
6. Monitorynh rynku kovbasnykh vyrobiv Ukrainy ta bezpechnoi produktsii. [Monitoring of Ukrainian sausage products and safe products]: https://elibrary.ua
7. Ofitsiinyi sait TOV «Hlobynskyi miasokombinat» [official site by LLC «Hlobynskyi miasokombinat»]: http://ua.globino.ua/mjasokombinat
8. Suraksha Gupta, Naresh Malhotra, (2013) "Marketing innovation: a resourcebased view of international and local firms", Marketing Intelligence & Planning, Vol. 31 Issue: 2, pp.111-126, https://doi.org/10.1108/02634501311312026
9. Thomas S. Robertson. (2017) Business model innovation: a marketing ecosystem view. AMS Review 7:3-4, 90-100.Online publication date: 12-Oct-2017.
10. Vyrobnytstvo kovbasnykh vyrobiv v Ukraini. [Manufacture of sausage wares in Ukraine]: http://www.nibulon.com
Опубліковано
2018-09-01
Як цитувати
Kusniak B. Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктів / B. Kusniak, L. Tytarenko, V. Dobrianska // ЕКОНОМІКА І РЕГІОН Науковий вісник. – Полтава: ПНТУ, 2018. – Т. (3(70). – С. 49-56. – doi:https://doi.org/10.26906/еір.2018.3(70).1243.
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ