Інтеграція інноваційних систем управління та каналів збуту туризму

  • Hristina Boycheva Університет національної та світової економіки
Ключові слова: інновації, система управління інформацією, канал дистрибуції, конкурентоспроможність

Анотація

У часи бурхливих змін і вкрай невизначеного європейського майбутнього індустрія туризму, як і раніше, розглядається як ключова рушійна сила соціально-економічного прогресу за рахунок створення робочих місць і підприємств, доходів від експорту й розвитку інфраструктури. Фактори зовнішнього середовища, пов'язані з глобальною геополітичною невизначеністю, економічною волатильністю і високим конкурентним характером міжнародного туристичного ринку, підвищують обізнаність про діяльність туристичних підприємств на світовому ринку. Вивчено проблеми, що стоять перед болгарськими туристичними підприємствами, на основі даних, представлених Всесвітнім економічним форумом і Всесвітньою туристською організацією.  Визначено, що підтримка конкурентоспроможності вимагає постійних інновацій в діяльності туристичних підприємств для задоволення зростаючих потреб усе більш вимогливих туристів. Інтеграція інновацій в туристичну інформаційну систему і канал поширення життєво важливий для підприємств галузі, оскільки вона забезпечує конкурентоспроможність каналів збуту, їх необмежене охоплення для мільйонів туристів у всьому світі та розширює коло цільових ринків. Інновації в індустрії туризму є основним фактором забезпечення довгострокового зростання за рахунок підвищення конкурентоспроможності сектора. У подальших дослідженнях значення показників конкурентоспроможності болгарського туризму можуть бути оцінені через призму управління інформаційною системою в каналі розподілу й інновацій в цьому районі. Ґрунтуючись на аналізі Індексу конкурентоспроможності туризму, було визначено основні фактори, що обмежують зростання, поряд з інструментами для ефективного подолання їх через інноваційну інтегровану систему поширення інформації.

Дані про автора

Hristina Boycheva, Університет національної та світової економіки

кандидат технічних наук, кафедра маркетингу та стратегічного планування

Посилання

1. Aarstad, J., Ness, H., & Haugland, S. A. (2015). Network position and tourism firms' co-branding practice. Journal of Business Research, 68(8), 1667e1677. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres
2. Boycheva, Ch., Innovation and Competitiveness in the Context of the Context of the Bulgarian Tourism Industry, Economic Alternatives, Issue1, 2017, p. 137-148.
3. Brooker, E., & Joppe, M. (2014). Developing a tourism innovation typology: Leveraging liminal insights. Journal of Travel Research, 53(4), 500e508. http://dx.doi.org/10.1177/0047287513497839.
4. Castellacci, F., 2008, Technological paradigms, regimes and trajectories: Manufacturing and servicemindustries in a new taxonomy of sectoral patterns on innovation, forthcoming in Research Policy.
5. Fagerberg, J., 1994, Technology and International Differences in Growth Rates, Journal of Economic Literature, vol. 32
6. Horth, D., Buchner, D., 2014, Innovation Leadership: How to use innovation to lead effectively, work collaboratively, and drive results, White Paper, Center for Creative Leadership.
7. Huovari, J., Lehtoranta, O., Nieminen M., 2015, An Attempt to Measure Innovation Differently – Results of a Pilot Survey, The 2015 Annual Conference of the EU-SPRI Forum, Innovation policies for economic and social transitions: Developing strategies for knowledge, practices and organizations, Helsinki.
8. Meneses, O., Teixeira, A., 2011, The innovative behaviour of tourism firms, Economics and Management Research Projects: An International Journal – ISSN: 2184‐0309, 25-35.
9. Miozzo, M., Soete, L., 2001, Internationalization of services: A technological Perspective, Technological Forecasting and Social Change 67.
10. Rayman‐Bacchus, L., Molina, A., 2001, Internet‐based tourism services: business issues and trend, Futures 33.
11. Sundbo, J., Orfila‐Sintes, F., Sшrensen, F., 2007, The innovative behaviour of tourism firms ‐ Comparative studies of Denmark and Spain, Research Policy 36
12. Travel and Tourism Competitiveness Report 2017 “Paving the way for a more sustainable and inclusive future”.
http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2017_web_0401.pdf
13. Weiermair, K., 2006, Product improvement or innovation: What is the key to success in tourism?, Innovation and Growth in Tourism, OECD: Paris.
14. Zach, F, T.L. Hill, Network, knowledge and relationship impacts on innovation in tourism destinations, Tourism Management 62 (2017) 196-207.
Опубліковано
2018-09-10
Як цитувати
Boycheva Hristina Інтеграція інноваційних систем управління та каналів збуту туризму / Hristina Boycheva // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2018. – Т. (3(70). – С. 37-42. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2018.3(70).1241.
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ